اتاق فرار انیگما

ساخت وبلاگ

بازی های گروهی ساده

 

این دسته از بازی  های دسته جمعی نیاز به ابزار خاصی ندارند و می تواند در هر موقع و هر جا همه اعضا خانواده را دور هم جمع کند و اوقات فراغت بی نظیری برایتان بسازد .

 

پانتومیم

 

ادابازی یا پانتومیم  یک بازی مهیج و باحال برای ساعت‌ها سرگرمی در دورهمی‌های خانوادگی است که امروزه به دلیل اضافه شدن برنامه های متعددی در فضای وب دیگر نیازی نیست نگران انتخاب موضوعات جذاب باشیم . یکی از بهترین این اپلیکشن ها برنامه ادابازی است که امکانات مهیجی به کاربران خود ارایه می دهد .

 

مشاعره

مشاعره هم از آن دسته از بازی های دسته جمعی است که همه ما با آن خاطره داریم .این بازی خانوادگی علاوه بر سرگرم کردن شما باعث تقویت حافظه و همچنین دانش ادبی شما نیز میشد لذا از آن بازی های خانوادگی است که با یک تیر چند نشان میزنید .

 

بازی‌ های  گروهی با حداقل ابزار

 

نگران نباشید در این دسته از بازی های گروهی چیزی بیشتر از چند  کاغد یا قلم و یا چند تا صندلی نیازی نیست این نوع بازی ها به دلیل قابلیت انجام ان توسط افراد بیشتری محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر بازی ها دارد .خب بزارید معرفی آنها را شروع کنیم .

بازی اسم فامیل

بازی اسم فامیل یکی از بهترین و مهیج ترین بازی ها دسته جمعی  در دورهمی ها ی خانوادگی است که رده سنی خاصی ندارد و تنها وسایل مورد نیاز برای این بازی کاغذ و خودکار است .این بازی اگر فردی سرعت عمل و اطلاعات عمومی بالایی داشته  باشد می تواند بر دیگران غلبه کند .

بازی مافیا

بازی مافیا بازی که امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید که حداقل یه بار تجربه بازی کردن آن را نداشته باشد. ، یک بازی فوق العاده هیجان انگیز  با موضوع  جاسوسی که طرفداران بسیاری را جلب  خودش کرده است  را دارد. در این بازی گروهی ی افراد در دو گروه شهروند و مافیا در مقابل یکدیگر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. برای اطلاع از نحوه بازی کردن آن می تواند به صفحه معرفی بازی مافیا مراجعه کنید.

 انجام بازی های گروهی امروزه بهترین راه برای گذراندن اوقات فراقت است که می تواند لحظات ناب و بیاد ماندنی را برایتان  بسازد و بازی های دسته جمعی أنواع مختلفی دارند که گاهی اواقات باعث سردرگمی خانواده ها میشود. ما در این مقاله قصد داشتیم به معرفی أنواع مختلفی از بازی های گروهی  بپردازیم  که  می توانند أوقات به یادماندنی برایتان بسازند .

پیشنهاد ما

 

بازی های گروهی که تا اینجا معرفی شد هرکدام  معایب و  مزایای خود را دارند  اما به نظر ما امروزه بهترین بازی گروهی که تقربیا ما میل هرجور سلیقه است و اوقات خانوادگی  ویژه برایتان می سازد اتاق فرار و اسکیپ رومی است که در دهه اخیر در کشور عزیزمان  به وجود آمده است . در آخر می خوایم  به معرفی یکی از مجموعه هایی که این دسته از بازی های دسته جمعی را وارد ایران کرد و باعث تحولی گسترده ای دراین حوزه شد بپردازیم. محموعه اتاق فرار انگیما ،اولین مجموعه ای است ک با استفاده از خلاقیت مثال زدنی توانسته است تحول عظیمی در این صنعت به وجود آورد که جدیدا شعبه جدید خود را در اتاق فرار کرج راه اندازی کرده است.

اتاق فرار انیگما...
ما را در سایت اتاق فرار انیگما دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : انیگما enigmaescaperoom بازدید : 137 تاريخ : سه شنبه 29 شهريور 1401 ساعت: 11:43